Vi minnes....

lørdag 23. januar 2016

2015 oppdatering.

Som tiden flyr, oppdaget at jeg ikke akkurat er flink med å oppdatere hjemmesiden, er liksom nok med facebook. Men en kort oppdatering av det fantastiske året jeg har hatt med mine hunder vil i så fall bestå av:
NM gull i rundering med Izi.
Nordisk mester for 3. året med Izi i rundering
NM gjeting, 2. plass innledende dag, finaleplass og 13. plass totalt.
Nordisk mesterskap i gjeting i Danmark finaleplass og 10. plass totalt.
EM gjeting i Italia, en fantastisk flott tur i vakkre Nord Italia, men Izi fikk brud på banen.
2. Plass i Storålam Cup 2015
3. plass i Danish open
Yes(Tinka/Boss) ble godkjent gjeterhund 11mnd og godkjent i klasse 3 kun 13. mnd :-) lover bra for fremtiden :-)
Izi fikk 8 valper med Arne sands Shep den 30/10 (parrest på Nordisk i Danmark :-) ) , så jeg gleder meg til de er store nok til å begynne å trene gjeting. Jeg har beholdt 2 fra kullet Molli som jeg skal trene både bruks og gjeting med og Aby som er på for hos Sidsel.
Ellers må jeg gratulere Liv og May med sølv i NM spor og det har blitt mange opprykk på Tunevannets hunder i 2015. Takk til alle flinke valpekjøpere som er aktive med hundene deres :-)



Det som var veldig trist var at Olli ble dårlig, og fikk konstantert kreft med spredning, og er nå i hundhimmelen sammen med Tira, X og Pippi.